درد دل
درباره وبلاگ

فاطمه ام،دلبسته ی یکی از دبیرهایم؛عاشقم،عاشق نگاه دریایی اش؛دوستش دارم،آنکس راکه دوستم ندارد؛بی تابشم،بی تاب آنکس که نمیدانم به یادم هست یا نه؟؛خسته ام،خسته از نبودنش؛تنهایم،با وجود همه ی کسانی که اینجا هستند...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه ها و آدرس bi-tabetam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


نغمه ها
welcome
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : دلتنگ نگاهت       
سلام،خوبید؟من که اصلا خوب نیستم...آخه میدونید...دوهفته ای شده که عشقم گفته میخواد بره... یعنی فرم انتقالی پرکرده...شما بگید اگه بره من چیکارکنم...؟چطوری یه دبیرزبان دیگه رو تحمل کنم...؟"عشقم دبیر زبانه-فاطمه فداش بشه الهی-"حتی تصورش برام دردناکه...خودش گفته دعاکنم هرچی به صلاحشه پیش بیاد... اگه به صلاحش باشه بره...من خودمو میکشم...بهش اینو که گفتم گفت"دیوانه"ای جانم...عشقم...نفسم...راستی بچه ها،خدا گناه خودکشی رو میبخشه؟؟؟منتظرجوابتونم...

نظرات شما عزیزان:

ahmad
ساعت23:19---18 خرداد 1391
man mifahmamet. chon manam alan in vazo daram. vaghan daram divone misham. kash joratesho peyda mikardam khodamo raahat mikardam

ahmad
ساعت23:19---18 خرداد 1391
man mifahmamet. chon manam alan in vazo daram. vaghan daram divone misham. kash joratesho peyda mikardam khodamo raahat mikardam

ahmad
ساعت23:19---18 خرداد 1391
man mifahmamet. chon manam alan in vazo daram. vaghan daram divone misham. kash joratesho peyda mikardam khodamo raahat mikardam

ساره
ساعت19:07---27 تير 1390
سلام

مرسي ب وبم سر زدي

وبت نازززززززززززززززززززززززه

بازم بيا

ايشا... كه نميره و عشق منم دبير ادبييييييييييييياته مون باشه

باباي
پاسخ:مرسی اومدی...نگو نره...اگه به صلاحش باشه بره،من به پاش میسوزم و راضیم از رضایتش...


حبیب
ساعت18:59---27 تير 1390
سلام

هر اغازی پایانی خواهد داشت. باید به اینطور مسائل عادت کنی. سخت نگیرپاسخ:نمیتونم به خدا دیوونشم


ابی
ساعت16:28---27 تير 1390
سلام فاطمه جون وبلاگ قشنگی داری ممنون که بهم نظر دادیپاسخ:خواهش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: